Tomten jag vill ha en riktigt jul, en så som man har när man är liten

Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 55-200mm /+ Kenko Macro

Förlåt för otroligt dåligt bloggande har mina ursäkter! Dels har jag haft 1000tals prov känns det som. Iallafall 4 stycken, det har varit super jobbigt och har knappt ägnat en minut åt att sitta framför datorn och det är inte alls likt mig. För det andra så har det varit kalas nästan hela månaden. I våran släck fyller mer än halva familjen år i November.. haha! och på tisdag den 22 November är det äntligen min tur :D

Har tröttnat på min design som jag har haft nu ett tag och valde att ladda hem en gratis design från designadinblogg. Tycker att det funkar bra med gratisdesigner ibland & egentligen, om det är en fotoblogg så är det ju fotona man ska lägga mest energi på och då kvittar det ju egentligen hur designen ser ut..?

Mycket text och det var inte alls tanken men ovanför all denna text finns en röd bild. Längtar lite efter julen faktiskt. Denna bilden är tagen 1 månad efter att jag fått min kamera, alltså ett av mina första foton med min Nikon D3000. En gamal favorit måste jag väl säga. Även om skärpan är på mössan och inte i ansiktet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0