Dag 3 - Mitt fotointresse

Mitt fotointresse började år 2008 då jag fick en kompakt kamera av mormor och morfar. I början fotade jag lite allt möjligt som var runt om kring mig, som dom flesta gör när dom får en egen kamera. Jag var inte så jätteinresserad i början men efter något år hade jag fått för mig att jag skulle vilja ha någon bättre och lite proffsigare kamera. Så jag tog fotograferingen lite mer på allvar och hoppades på en system kamera inom kort.
Nikon Coolpix

2009 började jag bli väldigt fotointresserad och tillslut fick jag låna mamma och morfars systemkamera. Jag fick lite uppdrag (fota naturbilder bl.a) och jag tyckte det var kul! Familjen tyckte att jag hade talang och jag det blev fler uppdrag. Jag tyckte det var väldigt spännande men det kändes inte så speciellt, jag ville ju ha en egen kamera som jag fick bestämma över.
Runt 2009-2010 startade jag även min första fotoblogg som det gick hyffsat för!
Nikon D90 & Nikon D60
22 November 2010 hände det, min kära kamera kom till mig! Längtat i 2 år och äntligen var den min! Jag fotade som en galning i slutet av 2010 - början av 2011. Sedan la jag fotandet på hyllan och då la jag även ner min fotoblogg. Jag tappade lusten och nu den 10 oktober började jag blogga lite smått och fotandet började igen!
Nikon D3000

Detta var lite om hur mitt fotointresse började hur startade ditt?

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Nu är dagens blogg utsedd! Kika in och se om det var DU som vann:) KRAM<3/systrarna Backström

2011-11-07 @ 22:31:23
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

härliga bilder :D

mitt startade efter jag fick en kamera 09 tror ja :D

kramis♥

2011-11-09 @ 18:47:29
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Felicia Johansson

Vad roligt att du ville vara med i tisdagens blogg, vinnaren kommer att komma upp runt tio snåret. Ha en bra dag!

2011-11-10 @ 07:59:45
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0