Dag 1 - Favoritfotografer

www.annasfoto.webblogg.se

Anna's foto är också en väldigt duktig fotograf. Hon tar jättefina bilder och redigerar dom in en väldigt "vintage" stil, som jag tycker är riktigt fint & passande för hennes bilder. Hon fotar med en Nikon D90.

www.victoriafoto.blogg.se

Victoriafoto grym tjej de där. Hon är en riktigt duktig fotograf (även en duktig webbdesignare) & jag blir avundsjuk på alla bra bilder hon tar! Hon fotar med sin kamera Canon EOS 60D men även en Canon EOS 400D& Sony Cybershot DSC-W120.

www.naemirosander.blogg.se

Naemi brinner för fotografering och webbdesign och det ser man tydligt i hennes blogg. Hon en in tjej som vill inspirera andra foto inresserade och det tycker jag hon lyckas väldigt bra med! Naemi tar fina bilder och redigerar dom riktigt bra & fotar med en Nikon D7000.

Kommentarer
Postat av: Victoriafoto

Taaaack! Nu blev jag jätteglad! :D

2011-11-03 @ 21:52:32
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0